torstaina, maaliskuuta 15

Pientä sisustamista


Mulle on tärkeetä että omassa asunnossa jokainen pienikin yksityiskohta sopii toistensa kanssa yhteen. Jo kauan ennen asuntolaan muuttoa hamstrasin mm. toisiinsa sopivia astioita. Nyt muutaman viikkoa täällä asustellessa sisustusvimma on vain pahentunut. Olen helpottanut tätä himoa ostelemalla muutamia kivoja esineitä. Kamalasti en viitsi tänne vielä ostaa, koska syksyllä tulee kuitenkin sitten muutto ihan oikeaan ensimmäiseen asuntooni.


Näissä kuvissa näkyykin jo kaksi mun ihan lemppari-ostosta! Tekokasvi ja tuo ihana lamppu molemmat ostettu Clas Ohlsonilta. Olin pitkään ilman mun ihania kaktuksia, jotka jäivät kotiini ja tuntui niin tyhjältä olla ilman mitään elävää. Ja koska en osaa pitää mitään muita elossa kun juurikin näitä kaktuksia, niin päädyin sitten ratkaisuun; tekokasvi.

Tuo ihana lamppu tuo sopivasti valoa iltahämärällä, niin ei tarvitse kattolamppuja suotta poltella. Lampun jalka on ihanan värinen ja sopii hyvin muuhun (tulevaan) sisustukseeni. Täytyy varmaan ostaa samanlainen eri kokoisella lampulla..


Sitten ois nää myöskin clasusta ostetut purkit! Kuvassa ei näy, mutta mulla on näitä kolmessa eri koossa, iso makaroneille, keskikokoinen muroille ja pienin murukahville! Todella helppo ja halpa tapa saada vähän ilmettä keittiöön. Kahvimitta olisi vielä hakusessa, kauhean huonosti näytti vaan olevan tarjolla..


Mitenkäs te, tykkäättekö sisustaa? Onko teilläkin jo tällaisia söpöjä purkkeja keittiöt pullollaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti